7 березня 2024 року, в актовій залі Інституту географії Національної академії наук України відбулася зустріч школярів Спеціалізованої школи I-ІІІ ступенів № 53 з поглибленим вивченням німецької мови з вченими-географами.
З вітальним словом виступив Радник дирекції Інституту, завідувач відділу картографії, академік НАН України Леонід Григорович Руденко, який привітав учнів у стінах Інституту географії та подарував школярам атлас «Мережа поселень України».
Кандидат географічних наук, старший науковий співробітник відділу геоморфології та палеогеографії Сергій Дорошкевич провів науково-популярну інтерактивну лекцію для потенційних молодих дослідників. Під час лекції учні мали можливість поглибити свої знання про здобутки провідної географічної установи в Україні – Інституту географії Національної академії наук України. Сергій Дорошкевич поділився з учнями цікавими фактами про дослідження природи України, що проводяться в Інституті, розкрив різноманітні аспекти та особливості роботи науковців, які вивчають багатство та різноманітність природи.
Під час лекції учасники зустрічі мали можливість детальніше ознайомитися з професіями вчених, які займаються дослідженням природи у минулому – палеогеографами, палеонтологами, палеоґрунтознавцями, археологами, геологами та ін. Ця частина заходу сприяла розширенню уявлення дітей про можливі шляхи розвитку та вибір професії у майбутньому. Зустріч супроводжувалася активними обговореннями та запитаннями від учнів, які проявили жвавий інтерес до вивчення природи минулого та географії загалом.
Завершився захід інтерактивною вікториною. Учасники зустрічі відповідали на запитання про палеогеографію та спеціалізовані напрямки палеогеографічних досліджень. Переможці вікторини отримали пам’ятні подарунки від вченого-палеогеографа -палеонтологічні артефакти.
Зустріч з вченими в Інституті географії стала важливою подією для учнів, допомогла розширити знання про природу України в минулому. Завдяки таким заходам потенційні молоді дослідники мають можливість відчути себе частиною захопливого світу науки, що стимулює їхній інтелектуальний розвиток та цікавість до вивчення нового.